Dodano 01.04.2020
Szanowni Państwo,
Obecna sytuacja związana z wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii koronawirusa (COVID-19) rozwija się bardzo dynamicznie. W związku z tym cały czas trzymamy rękę na pulsie i oprócz wdrożenia zaleceń Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego wprowadzamy też własne rozwiązania, które pozwalają naszym klientom i pracownikom czuć się bezpiecznie. Na bieżąco dezynfekujemy wspólne powierzchnie na terenie naszych salonów i serwisów (m.in. podłogi, klamki w drzwiach, balustrady, biurka i poręcze krzeseł), zabezpieczamy również wnętrze samochodu klienta, który odwiedził nasz serwis oraz przekazywane nam kluczyki do samochodu. Wprowadziliśmy zasady związane z dekoncentracją ruchu w zamkniętych pomieszczeniach, nasi pracownicy pracują w maseczkach i rękawiczkach ochronnych, odległości pomiędzy stanowiskami ich pracy zostały zwiększone do 1,5 m, na biurkach naszych pracowników znajduja się pleksy ochronne itp.
Prosimy o respektowanie wszystkich komunikatów i instrukcji obowiązujących w naszych salonach i serwisach oraz zaleceń wydawanych przez pracowników:
1. W naszych salonach i serwisach może przebywać naraz 1 klient na 20 m2 powierzchni. W przypadku większego natężenia ruchu konieczne będzie poczekanie na swoją kolej na zewnatrz.
2. Nasi pracownicy noszą maseczki i tego samego wymagamy od naszych Klientów.
3. Każdy Klient powinien ODKAZIĆ RĘCE wchodząc do salonu / serwisu Auto Spektrum. Pojemniki do odkażania znajdują się przy wejściach do salonu/serwisu i przy stanowiskach pracy pracowników salonu/serwisu.
4. Wprowadzamy obligatoryjną zasadę ODDZIELENIA STREF dla Klientów salonu i dla Klientów serwisu. Każdy Klient musi respektować wprowadzone w obiektach Auto Spektrum strefy. Przestrzeganie stref serwisu i salonu samochodów będzie kontrolowane.
5. Nalegamy, aby obecni w obiekcie Auto Spektrum Klienci zachowywali ODSTĘP przynajmniej 1,5 m OD DRUGIEJ OSOBY. Jest to bezwzględnie obowiązująca zasada w każdym miejscu publicznym i w związku z tym przestrzeganie jej jest absolutnie priorytetowe.
6. Informujemy, że NIE PODAJEMY RĄK podczas witania i żegnania naszych Klientów i zdecydowanie tego odradzamy.
7. Zachęcamy i jednocześnie prosimy naszych Klientów o dokonywanie PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWYCH za pomocą kart płatniczych.
8. Prosimy, aby każdy Klient posiadał własny długopis w celu dokonania potwierdzenia na zleceniu serwisowym lub innym dokumencie realizowanym w Auto Spektrum.
9. Jazdy próbne odbywają się na specjalnych zasadach, aby zapewnić naszym Klientom maksimum bezpieczeństwa.
Stanowczo nalegamy na przestrzeganie ustalonych zasad. Musimy troszczyć się o nasz personel i o zdrowie naszych Klientów. W związku z powyższym, w sytuacji kiedy Klient nie będzie przestrzegał obowiązującej w obiekcie instrukcji pomimo uwag personelu musi liczyć się z tym, że może zostać przez nasz personel poproszony o opuszczenie obiektu Auto Spektrum.
Niektóre nasze działy nadal pracują w skróconych godzinach. Robimy wszystko, aby każdy nasz dział był w miarę zapotrzebowania do Państwa dyspozycji, przy jednoczesnym zachowaniu maksimum bezpieczeństwa. Oczywiście rozumiemy, że mogą Państwo mimo to obawiać się wizyty w naszym salonie lub serwisie, dlatego zachęcamy do korzystania z pozostałych form kontaktu z nami:
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę! Pozostajemy do Państwa dyspozycji!